Sušené plody, semienka
Určené na: pamäť

Chcete maškrtiť bez výčitek a ešte telu dodat plno prospešných látok? Vyskoušejte nejrôznejší sušené plody, semiačka a oriešky, které môžete jíst jen tak nebo z nich vytvorit další dobroty.

Pamäť
  • ALLNATURE Goji sušená 1000 g

    ALLNATURE Goji sušená 1000 g

    Akcia

    Skladom viac ako 5 kusov

    Goji sú sušené plody kustovnice čínskej, bohaté na stopové prvky, karotenoidy a 18 druhov aminokyselín vrátane 8 esenciálnych.

    15,68 € 12,99 € -17 %

    12,99
  • ALLNATURE Goji sušená 500 g Výživový doplnok

    ALLNATURE Goji sušená 500 g

    Akcia

    Skladom už iba 3 - 5 kusy

    Verte, že nájdete veľa príležitostí pre využitie goji. Tieto plody vám za odmenu ponúknu pestré množstvo aminokyselín a stopových prvkov.

    10,67 € 7,79 € -27 %

    7,79

Sušené plody, semienka - detailný popis

Semienka a oriešky sa vždy tešili veľkej obľube. Ich popularita stúpa na základe rozvoja zdravej výživy. Zahrňte ich do svojej diéty aj Vy. Vyskúšajte ich prospešné účinky, poznajte ich skvelú chuť a sami rýchlo zistíte, že ste, tak ako my všetci, prepadli ich chuti. Vyberte si zo širokej ponuky chutných semienok a orieškov na Mojalekaren.sk.

Prečo sú semienka a oriešky prospešné?

Každé ovocie, zelenina alebo rastlina má svoje špecifické vlastnosti. Tiež semienka sú bohatým zdrojom vitamínov, minerálov a omega 3 mastných kyselín. Poďme sa pozrieť na konkrétne prípady:

  • Tekvicové semienka – tieto jadierka obsahujú minerálne látky (železo, horčík, draslík, sodík) a tiež alfa a beta karotén.
  • Chia semienka sú vynikajúcim a cenným zdrojom vlákniny, antioxidantov, vitamínov, minerálnych látok, esenciálnych mastných kyselín Omega 3, vápniku, fosforu a magnézia a mnoho ďalšieho.
  • Slnečnicové semienko je najlepším zdrojom vitamínov E a B1. Slnečnicové semienko nám poskytuje zdravé nenasýtené tuky, minerály a vitamín B1 a vitamín E. Vhodné sú i pre zdravé maškrtenie, pretože obsahujú 49% tuku, 23% proteínu a len 8% sacharidov.
  • Lieskové orechy sú veľmi zdravou potravinou, ľahko dostupnou i u nás. Malé, hnedé plody sú výborným zdrojom omega 9-mastných kyselín, vitamínu E, B6, ale také minerálnych látok ako je železo a vápnik.         

Ako najlepšie semiačka a oriešky konzumovať

Vychutnať si ich môžete samostatne, napríklad večer pri televízii, možno si ich dávať do jogurtu, tvarohu, polievok, kaší, dezertov, do šalátu alebo ich možno použiť ako zahusťovadlo. Výborne chutia v kombinácii s jogurtovou nebo medovou polevou, obľúbené sú i oriešky v čokoláde.

OK
Spracovávam